MYSRUT

 
Hej alla glada! Tänkte bara höra av mig och säga att jag lever i princip. Tog en LUGN helg i helgen, med bara massa sömn, bad och paltätning! Morfar har åkt på en dödsförkylning och jag känner att jag är påväg in i en sån jag med. Fyfan säger jag bara! Därför planerar jag att kurera mig dessa två dagar jag är ledig (Just det, börjar jobba heltid på måndag. Det gäller att passa på!) så jag kan vara frisk, åtminstone till helgen! Nämligen klassträff på lördag. Eller ja, klassträff och klassträff, jag tror vi är hälften ungefär. Men man skall icke vara bitter, det blir säkert skitkul det med! 

Hur som haver. Eh. Just det, jag har snart läst ut Jonas Gardells bok 1. Kärleken nu. Åh den är så bra! Och jag som inte ens gillar att läsa böcker. Men den är så fin/sorglig och beskrivande. Har läst nästan hela boken medan jag har legat i badet i helgen. Väldans mysigt. Kan inte för mitt liv förstå hur jag kunnat låta badkaret stå tomt i fem månader! Jag har trots allt bott här så länge. Kom som en smäll i ansiktet för mig, att jag bott i Lövånger i fem månader. Helt sjukt! Tiden har gått så himla fort! Har i alla fall tagit mig i kragen och adressändrat från Nåda till Lövånger. Varför stå i Nåda liksom, jag är ju aldrig där! Så. Nu är det gjort. 

Nåväl. Nu ska jag inte störa er med mera småprat, det får man nog av i verkliga livet! Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0