TORSDAG

Åhhhh, precis kommit hem från jobbet. Har placerat mitt arsle i min feta soffa, och bara ÖNSKAR att mamma snart ropar att maten är klar. Jag var som sagt matlagar-Rutan igår, så idag är det matlagar-mammans tur!

Hur som haver var jag på ett litet FörDej-körsmöte igår, planerat lite osv. Sen följde jag Margaretha hem, min pensionärsvän som jag pratat om tidigare, och vi drack te och pratade om livets alla gåtor.
Det var tydligen en hel del gåtor att prata om för när jag gick hem var klockan ett... BRA RUT, som jobbar heldag EN dag i veckan och valde att rumla ute på natten just natten innan... Nåväl. Det har då gått bra idag, trots regn i Lövånger. En ganska lugn dag med andra ord.

I övrigt har jag planerat att måla mina naglar, kanske springa och träna på min körläxa ikväll. Har tydligen en spelning med kören imorgon, EHHHHH najs, jag har varit med på EN träning... Hm. Jag får väl mima och se bra ut!

Nåväl. Får väl springa ner till mamsen och hjälpa till med maten så den blir klar nån gång, I'M STARVING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0