CRUSH

HEY! Har precis lagt mig i sängen efter en liten filmkväll med grabbarna och Steph. Vi såg Battleship, där bl.a Alexander Skarsgård är med. Har fått en liten crush på honom, jag vet, jag vet, lite late, men nu är jag också med i gamet i alla fall! 

Filmen var i alla fall spännande rakt igenom och inte så pjåkig. Tyckte dock att man kunde fått se lite mer av herr Skarsgård, men... Såg ju Straw Dogs här om dagen, och där fick man ju se en hel del, även om han spelar bad guy. Det var förövrigt där min crush började. I en film där han spelar skurk, slymmel, ligist, och gud vet vad. Ja jisses. Jag kanske är en sån där som obotligt faller för alla bad guys jag möter. Bra Rutan, du kommer få ett fint och odramatiskt liv.... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0