DÖDSSJUKAN

Ligger hemma i dödssjukan... Kom hem från Arvidsjaur igår halv tolv och slängde mig isäng direkt. Jobbar egentligen heldag idag, meeeeeen jag ringde till mor min och sa att jag höll på att dö. Sov till halv ett och sen dess har jag bara chillat i soffan. Startade dagen med en jordgubbssmoothie och nu sitter jag och sippar på lite chai-te. Är det bara jag som MÅSTE äta någonting när jag inte har nåt att göra? Det är ett sånt trevligt tidsfördriv!

Nåväl. Nu ska jag fortsätta sippa på mitt te och se om det finns nåt spännande på tv! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: M'yeees Most Certainly!

Då är vi två, bortsett från att det friggin' fraggity äger att käka så är det bra tidsfördriv. OM det är gott dvs.

2012-09-13 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0