EN SNABB EN

Tänkte bara kika in och se så ni mår bra. Ni mår bra ser jag. Det är bra.

Har i alla fall chillat med en rulle ikväll, The lucky one. Riktigt bra! Se den. Och Zac Efron har ju växt till sig, det må jag säga! Hunken. Not bad. Så den som vill se en fin film och en snygg hunk, se den.

Efter filmen tog jag en promenad. Hade tänkt gå selet runt (As always...) men jag blev mörkrädd och tänkte att den skogiga delen skulle döda mig, så jag vandrade runt en stund på samhället istället. Kikade in ställen jag inte visste fanns, kollade in var jag ska imorgon bitti, alltså vårdcentralen, osv. Riktigt härligt att bara vandra omkring på kvällen utan mål och musik i öronen. Lagomt spännande när man vandrar på kvällen också. Det är nog vad jag gillar mest. Spänningen. Att aldrig helt slappna av. Det är coolt. Kan vara det skönaste jag vet. Måste börja ta fler promenader. Synd bara att Lövis är så litet, det känns som att det blir samma rundor hela tiden... Nåväl. Det är okej. Jag ska inte bo här förevigt.

Så. Då var det gjort. Nu ska jag släcka mitt underbara doftljus och stänga mina blå. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0