FREDAGSMYS

Chillar tungt i UÅ ikväll! Hela helgen förövrigt. Stressade mig till Umeå för att först och främst få se VÄRLDENS fräschaste hus, bjudas på tjusig middag och sist men inte minst få en liten snabbkurs i CV-tillverkning. TACK snälla som ville hjälpa oss med detta, högst värdefullt! Speciellt i dessa svåra tider med jobbsök och allt möjligt. 

Hur som haver. Har haft världens mysigaste eftermiddag och efter denna utbildning begav vi ungdomar oss hem medan damerna och herren stannade kvar i det fräscha huset. Ombytta roller kan man säga. Sen dess har vi suttit vid varsin dator och jobbat med diverse CV-fix på olika håll. Nu har vi däremot slagit igång en rulle och sitter bänkade i soffor och fåtöljer. Fredagsmys! 

Nåväl. Imorgon är det Pride som gäller och guuud så taggad jag är. Kommer bli superkul tror jag! Hoppas jag! 
Så. Ha de så gött då så hörs vi framöver, okej? Puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0