LURING

Hej mina vänner! Här ligger jag i sängen och drar mig I URSINNE. Har varit vaken sen halv elva ungefär och har sen dess bara chillat, läst lite tidning, planerat lite musikarrangemang, kollat bloggar osv. Skönt med sovmorgon! Börjar jobba kl 1, slutar kl 6. Sen tror jag vi har planerat in ett besök hos Margareta, mor och jag. Margareta är najs, hon är vår pensionärsvän. Skönare kvinna får man nog leta efter. Vi är ett fint litet gäng vi tre, ungdomen, medelålderskvinnan och pensionärsvännen! 

Hur som haver. Nu har jag tänkt kliva upp, äta lite brunch och kanske plinka lite på mitt piano innan jag drar till jobbet. Just det, jag sa det va? Att jag fått ett piano nu? HEH!!! Ja, jag var i stan igår med padre och fick mig ett Yamaha P95. HUR COOLT?! Jag är så himla peppad att jag dör. Nu är mitt liv fulländat. Jag kan dö lycklig.

Nåväl. För att hinna med allt kanske det är dags att börja rulla. På med arbeijtarbyxern å he se iväg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0