Taggad tjej på speed

Halloooo kära läsare! Idag är en regnig dag i Lövånger. Men jag är inte bitter för det, nej nej, jag gläds å andra sidan åt detta faktum. Det blir ju trots allt så hiiiiiiiiimla mycket mysigare när det smattrar mot rutan! 

Idag har jag jobbat. Försov mig imorse, men sen jobbade jag över en sisådär 25 min, så win win. Hur som haver. Efter jobbet drog jag hem och startade mitt tårtbak. Medan kakan stog i ugnen var jag effektiv och gjorde läxa. Sen gjorde jag middag, åt middag, trixade färdigt tårtan och satt mig och pluggade igen. Börjar märkas att jag är frisk nu! Har sån otrolig ork jämfört med vad jag hade i helgen t.ex. Magiskt skönt! Och bra timat, eftersom jag drar till Umeå imorgon! Kan vara bra att ha energi då, eftersom mitt schema är relativt fullt. Examination, fix och trix, Herbalifemöte, fira Anna och äta tårta osv. Stannar även en stund på onsdag, men jag kanske åker hem nån gång mitt på dagen hade jag tänkt. Har min första kör-träning imorgon med Fördejkören. Skojsigt!! 

Sådär ja. Nu ska jag fortsätta plugga så jag blir klar nån gång, sen sova som ett litet barn och vakna upp pigg, utvilad och peppad imorgon! WOOP

Kommentarer
Postat av: seb

hur som haver. I like

2012-09-18 @ 02:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0