BILDBOMB - NO MORE IHOPSURRADE KÄKAR-MIDDAG

HEY alla goa och glada! Tänkte vara lite snäll och bildbomba er, det var så längesen! 

SÅ - Häromdagen, eller ja, i fredags, tog jag och Jessika oss till Umeå för att besöka vår nyopererade (Kan man fortfarande säga så? Det var ju i November iofs... Fast hon har ju haft hopsurrade käkar tills nu... Hm. Det är nog en bedömningsfråga.) vän Anna, åh älskade Anna, för att fira att hon äntligen kan äta fast föda igen! (Eller ja, fast är väl en överdrift... Men fast i bemärkelsen EJ FLYTANDE i alla fall) So, here you go! PICS! 

Jessika, insatt i viktig diskussion mest troligt

Anna, vår alldeles egna kock. Fantastiskt duktig! Hon involverar även sina gäster genom att skala rotfrukter. Ja, gästerna skalar rotfrukterna alltså, inte hon. Jaja. Ajaj kapten! 


Jessika poserar vackert

Jag poserar, lite sådär lagomt hemtrevligt och ombonat

Slår även till med en lite mer drömsk, nykär look när jag blickar upp mot Anna. Väldigt estetiskt tilltalande
Sen öppnade vi försenade julklappar! TJIHU! Jag fick badsalt och en badmössa. FANTASTISKT! Invigdes ikväll. 

Jessika fick en amazingly beautiful julgranskula föreställande en färgglad uggla. Det här är inte en färgglad uggla. Det här är hennes andra present, en robot-tesil. FIN

Och Annas present, ett presentkort på Ingrids, because I care 4 her boobies, och ett nagellack! 
Jag hade även med mig blommor till värden, så korrekt som jag är. (Okej, det var gamla blommor från affären som jag fick helt gratis eftersom de inte gick att sälja längre... OKEJ, jag erkänner! Men de var ganska fina ändå. Och det är tanken som räknas!)

En smaskig bild på den smaskigka lax vi fick förtära. Rökt lax som tydligen var förbjuden, därav den mystiska men ack så utsökta smaken.

En glad och annorlunda Anna vid efterrätten! Fantastiska du, vilken förändring du har genomgått! 

Och sist men icke minst, efterrätten! Att en sådan salig blandning kan skapa något så magiskt gott! Chokladtårta och vaniljbullar med körsbärskräm(?) och vaniljsås. SMASKENS! 
 

Kommentarer
Postat av: Annanna

Åh ru t du är så himla söt! Vad glad jag är över att ha dig som vän. Pillepill på dig!

2013-01-15 @ 23:59:20
Postat av: Andrea

Fina flickorna!
SNYGG Jessika är i kortare hår!
Det är häftigt hur annorlunda Anna ser ut!

kram på er <3

2013-01-16 @ 00:35:48
Postat av: ellen

ASSÅ RUT DU ÄR SŨSNYGG I HÅRET. JAG DÖR JUU! FORTSÄTT MED DE KORTA FÖFAN

2013-01-16 @ 22:44:24
URL: http://verkligenellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0