FRIDAY - FREEEEDAY

HEY! Klockan är ungefär kvart i nio, och jag är uppstigen och fräschduschad och allt möjligt, peppad inför sista jobbdagen innan helg! Dagen innehåller inget annat än fläng hit och dit, först städ på måleriet, sen jobb, sen finish-packning och sen en bilfärd mot Malå! Kingking. 

På lördag blir det alltså Lycksele för mig och mina kompanjoners del. Eller ja, man kan nog knappast kalla dem MINA kompanjoner. Jag är snarare DERAS kompanjon. Tagalong. Efterhängare. Ni fattar. 
Det känns skitkul i alla fall och jag är peppad till tusen. 

I övrigt beställde jag en telefon igår, för första gången i världshistorien. Kändes BALL. Har nog aldrig lagt ut så mycket pengar på en gång tror jag, utom eventuellt när jag tog körkortet... Hm. Bra jobbat! Känns king! 

Nåväl, nu ska jag slänga i mig lite frulle och bege mig mot mission  nr 1! Wish me luck osv! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0