Idag gjorde jag något bra

Idag gjorde jag något bra. Sen gjorde jag något ännu bättre. Vill ni veta vad?

 
Jag shoppade second hand. Känns fett fint. Har blivit en riktig Traderanörd på senaste, köper knappt någonting obeggat längre. Tjusigt.

Sen, istället för att shoppa mer på Tradera blev jag medlem i Naturskyddsföreningen. Läste ett blogginlägg om farliga kemikalier i t.ex. barnleksaker HÄR och hittade en länk till Naturskyddsföreningen. Läste på lite, blev inspirerad och blev medlem. Bara sådär, utan vidare eftertanke. Klart som korvspad. Så nu är det gjort. Har även tittat upp vår lokala verksamhet, och vad som händer här runt omkring och sånt. Fy fan vad fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0