SLEEPLESS IN LÖVÅNGER

Alltså vad gör man egentligen när man inte kan sova? Jag kan aldrig inte sova. Jag är fett ovan. Knepigt också när man har någon bredvid sig. Stress.

Funderar på att gå och lägga mig på soffan. Slå igång ett avsnitt Grey's. Fast jag jobbar imorgon. Vill inte vara trött den dag jag ska jobba 9-23... Stress.

Tror att min sömnlöshet har med månen att göra. Fullmånen. Men den har ju redan varit. I alla fall enligt mina google-resultat. Skyller på månen ändå. Stress.

Känner att jag saknat att skriva. Uppehållet har hållt i sig för länge och jag börjar bli rastlös. Vet inte vad jag ska göra av min tid. Vill göra nåt av värde. Skriva nåt av värde. Höga krav på en amatörskribent. Stress.



Går och lägger mig på soffan nu. Blir galen annars. Stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0