BTW

Anledningen till varför jag hittade låten jag alldeles nyss bloggade om var för att AG satt och zappade medan jag satt uppslukad framför datorn. Jag tvärsneglar mot tvn där nåt program på svt24 precis slutat och visar eftertexterna. Massa barn springer omkring också, och så spelas den här låten. Och jag ba - WOW! Den underbara känsla som bara kryper under skinnet på mig. Herregud! Det är precis i såna här situationer jag ÄLSKAR musik. För visst är det fantastiskt? Att man bara kan känna en sån där känsla, helt från ingenstans. Herregud. Herreguuuud. Så ja, jag glider in på google, googlar fram vad programmet hette och hipps vipps har jag låten framför mig. Har loopat den ett par gånger nu, funderat över livet. Visst är det underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0